Zgłoszenie reklamacyjne RMA na sprzęt audiowizualny marek Hitachi, Maxell, SMART
Naprawa gwarancyjna projektorów Hitachi, Maxell oraz monitorów interaktywnych SMART, MAXELL i tablic interaktywnych SMART zakupionych w Image Recording Solutions sp. z o.o. polega na przyjęciu zgłoszenia, wyznaczeniu osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniu przyczyn uszkodzenia sprzętu. Czynności te mają doprowadzić do skutecznego rozpatrzenia reklamacji.
System do obsługi reklamacji pozwala na rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych przez internet i wystawianie protokołów reklamacyjnych wraz z wydrukiem potwierdzenia dla klienta.
Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet powoduje nadanie numeru RMA reklamacji – (Return Merchandise Authorization).
W celu zgłoszenia sprzętu do serwisu prosimy o:
1. pobranie znajdującego się pod tymi linkami Word (doc) lub PDF formularza zgłoszenia sprzętu do serwisu
2. wypełnienie formularza w edytorze Word lub w innym kompatybilnym z Word, ewentualnie - o czytelne wypełnienie ręczne
3. odesłanie wypełnionego dokumentu jako załącznik pliku Word lub innego kompatybilnego, ewentualnie wypełnionego ręcznie dokumentu jako plik PDF na e-mail: serwis@irs.com.pl
4. prosimy oczekiwać na kontakt ze strony pracownika Działu Serwisu Image Recording Solutions sp. z o.o. w celu potwierdzenia otrzymania zgłoszenia. Kontakt nastąpi w możliwie najszybszym terminie.
Uwaga! Chcąc wysłać sprzęt do naszego serwisu bez wcześniejszego wysyłania zgłoszenia, prosimy o niezbędne wypełnienie formularza znajdującego się pod linkami Word (doc) lub PDF oraz załączenie go do paczki z urządzeniem. Należy je starannie zabezpieczyć tak, aby nie narażać go na dodatkowe uszkodzenia w trakcie transportu. Serwis Image Recroding Solutions sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia wynikłe w czasie transportu.
Nasz adres:
SERWIS
IMAGE RECORDING SOLUTIONS Sp. z o.o.
ul. Arkuszowa 190
01-934 Warszawa