Aktualności

 03.07.2019

Pośród monitorów interaktywnych wyróżniają się urządzenia kanadyjskiej firmy Smart Technologies. Głównym atrybutem jest opracowana i zastosowana w monitorach SMART technologia SMART iQ, która powoduje, że do pracy na lekcji z uczniami nie potrzebujemy żadnych dodatkowych urządzeń (wszystko w jednym).

Wyświetlacze SMART Board z iQ pozwalają nauczycielom przełączać się jednym dotknięciem od pokazywania filmu wideo, do pisania na cyfrowej tablicy, do surfowania w Internecie, do działań opartych na grach i więcej – utrzymując skupienie uczniów i nie marnując czasu zajęć. Czytaj więcej...


 

19.10.2018

Z dumą ogłaszamy, że czujniki cyfrowe PASCO oraz kompletne zestawy do badań przyrodnicznych PASCO, które Image Recording Solutions sp. z o.o. dystrybuuje w Polsce, mają nową, ale to zupełnie nową, nie tylko odświeżoną - stronę internetową. 

 

 

Na nowej stronie internetowej szkoły znajdą kompletne zestawy czujników do przeprowadzania doświadczeń z biologii, chemii, fizyki  zgodnie z najnowszą podstawą programową. Nauczycieli nie pozostawiamy bez pomocy, dlatego zamieściliśmy także gotowe scenariusze lekcji, szczegółowe opisy czujników. Zapewniamy także wsparcie konsultanta. Wejdź już teraz na pasco.com.pl

 


 

23.05.2018

Firma Image Recording Solutions sp. z o.o., wyłączny dystrybutor w Polsce cyfrowych laboratoriów przyrodniczych PASCO, proponuje najlepszą ofertę do programu MEN "Laboratorium".

 

PASCO oferuje uniwersalne zestawy do doświadczeń na lekcjach przedmiotów przyrodniczych. Zestawiono je z czujników do mierzenia poszczególnych wartości fizycznych, chemicznych w oparciu o aktualną podstawę programową. Oferujemy je wraz ze szkoleniami i wsparciem dydaktycznym. Dowiedz się więcej!


 

 

09.03.2018

Do 15 kwietnia 2018 r. szkoły podstawowe mogą składać wnioski do organów prowadzących, chcąc otrzymać dofinansowanie na zakup monitorów interaktywnych, projektorów, monitorów interaktywnych w ramach rządowego programu Aktywna Tablica.

Portal Aktywna Tablica przygotował z tej okazji profesjonalny i wyczerpujący przewodnik, jak wypełnić wniosek o dofinansowanie. Przejdź do poradnika teraz!

 

 


 

25.09.2017

Firma Hitachi zaprasza najlepszych sprzedawców projektorów na prawdziwie góralskie atrakcje w dniach 7-9 marca 2018 roku. Promocja „Zdobądź szczyt z Hitachi”, zwana dalej promocją, skierowana jest do wszystkich partnerów, którzy w okresie 01.10.2017 – 30.12.2017 dokonają zakupu projektorów Hitachi.

Każdy projektor posiada określoną wartość punktową. Osiągnięcie 30 punktów, jako sumy zakupów dokonanych w IV kwartale 2017 roku, uprawnia partnera do wzięcia udziału w spotkaniu dilerskim w hotelu Nosalowy Dwór Resort&Spa w Zakopanem, które odbędzie się w dniach 7-9 marca 2018 roku.

Jak zdobyć szczyt z Hitachi?


 

31.03.2017

Z przyjemnością przedstawiamy cennik promocyjny na sprzęt niezbędny do wyposażenia cyfrowej szkoły, czyli zestawy interaktywne (tablice interaktywne SMART z projektorem krótko- lub ultrakrótoogniskowym), przyłącza instalacyjne, wizualizery, laboratoria przyrodnicze PASCO. Proszę kliknąć na zdjęćie.


 

 

23.01.2017

Z przyjemnością przedstawiamy cennik promocyjny na sprzęt niezbędny do wyposażenia cyfrowej szkoły, czyli zestawy interaktywne (tablice interaktywne SMART z projektorem krótko- lub ultrakrótoogniskowym), przyłącza instalacyjne, wizualizery, laboratoria przyrodnicze PASCO. Sprawdź ceny promocyjne teraz!


 

Cubico

Producent: Cubico

Zapytaj o produkt

Opis produktu Cubico

Inspirująca i kreatywna gra do nauki kodowania. Łączy dwa światy: realny i wirtualny. Książki z obrazkowymi zadaniami, kolorowe klocki z jednoznacznie określonymi funkcjami i niezwykła aplikacja zamieniająca napisany kod w grę. Nauka podstaw algorytmów kodowania i podniesienie zdolności myślenia obliczeniowego odbywa się poprzez zabawę. Ten zestaw do nauki kodowania w początkowym etapie nie wymaga od uczniów umiejętności czytania, liczenia czy też pisania. Wystarczy umiejętność obsługi urządzeń mobilnych takich jak tablet lub smartfon. Bardzo prosta w obsłudze.

 

Model CUBICO
Podstawowe parametry 20 kartonowych plansz w formie książek
Interfejs elektroniczny - komunikacja Bluetooth
Aplikacja na urządzenia mobilne
Kodowanie w postaci gry
Dane szczegółowe  
Przeznaczenie (wiek) Gra do nauki kodowania (4+)
Sposób pracy Połączenie realnych kartonowych i plastikowych klocków, kartonowych plansz w formie rozkładanych książek, interfejsu elektronicznego oraz aplikacji
Komunikacja Aplikacja łączy się z interfejsem, zapisuje program w wersji elektronicznej i przekształca go na ruch i zachowanie bohaterów gry.
Wiedza niezbędna do pracy z systemem Poznanie zasad gry i wykonywania poszczególnych zadań w początkowym etapie nie wymaga umiejętności czytania i liczenia. Wymagana jest podstawowa umiejętność obsługi urządzeń mobilnych (tablet, telefon komórkowy).
Zestaw zawiera: 20 kolejno ponumerowanych kartonowych plansz w formie rozkładanych książek ilustrujących poszczególne zadanie do wykonania - plansze umieszczone w 5 ponumerowanych opakowaniach z wyraźnie zaznaczonym stopniem trudności zadań. 35 kartonowych klocków wizualizujących podstawowe ruchy: Naprzód – symbol strzałki w prawo (10szt), Skok – symbol strzałki w strzałki w górę (10szt), Przefruń – symbol ptaka (2szt), Przepłyń – symbol ryby (2szt), Przekop – symbol kreta (2szt), Podnieś – symbol dłoni (4szt), Przesuń – symbol dłoni (4szt), Karta do wizualizacji i charakteryzacji postaci bohatera gry (1szt). 17 plastikowych klocków wizualizujących podstawowe ruchy: Naprzód – symbol strzałki w prawo (4zt), Skok – symbol strzałki w górę (4szt), Przefruń – symbol ptaka (1szt), Przepłyń – symbol ryby (1szt), Przekop – symbol kreta (1szt), Akcja – symbol dłoni (2szt), klocek do powtórzenia czynności 2 razy (1szt), klocek do powtórzenia czynności 3 razy (1szt), klocek do powtórzenia sekwencji ruchów tzw. pętla 2 razy (1szt), klocek do powtórzenia sekwencji ruchów tzw. pętla 3 razy (1szt), elektroniczny interfejs z Bluetooth z miejscami dla 5 klocków kodujących i 5 klocków do powtarzania, klocek imitujący postać bohatera gry. instrukcję obrazkową jak grać oraz organizer do porządkowania klocków, interfejsu i plansz.
Aplikacja gry Działa na urządzeniach mobilnych z systemem Android i iOS bezpłatna wersja do pobrania z odpowiedniego sklepu internetowego.
Liczba zadań Gra zawiera 58 zadań o rosnącym poziomie trudności.
Zadania zawarte w aplikacji są kolejno odblokowywane (dostępne) po ich prawidłowym wykonaniu.
Zadania podstawowe Wykonanie każdego zadania z pierwszych 20 odbywa się według schematu: poznanie zadania z kartonowej planszy, wykonanie urządzeniem mobilnym skanu okładki planszy tak by plansza pojawiła się w aplikacji, ułożenie na kartonowej planszy kartonowych klocków w odpowiedni program, ułożenie programu za pomocą plastikowych klocków w elektronicznym interfejsie, obserwacji w aplikacji ruchu bohatera gry, sprawdzenie wyniku.
Zadania zaawansowane 38 zadań o wyższym stopniu trudności powinno być dostępne z poziomu aplikacji i umożliwiać więcej niż jedną odpowiedź sugerując różne rozwiązania w zależności od kreatywności gracza. Aplikacja powinna także umożliwiać graczowi tworzenie własnych zadań.
Sposób rozwiązywania zadań Wykonanie zadań odbywa się według schematu: poznanie zadania z poziomu dedykowanego modułu aplikacji, ułożenie programu za pomocą plastikowych klocków w elektronicznym interfejsie, obserwacji w aplikacji ruchu bohatera gry, sprawdzenie wyniku.
Rozwązania zadań Każde zadanie umożliwia więcej niż jedną odpowiedź sugerując różne rozwiązania w zależności od kreatywności gracza,
Postać bohatera gry Menu gry umożliwia m.in. zmianę postaci bohatera i jego charakteryzacji, zmianę ustawień, moduł z piosenkami i dodatkowymi zadaniami.
Wymagania sprzętowe Prawidłowe działanie aplikacji powinno być zapewnione dla urządzeń spełniających minimalne wymagania: - dla systemu Android: wersja 4.0.3 lub nowsza, tylna kamera, Bluetooth - dla systemu iOS: iPhone 4s, iPhone 5, iPhone 5c, iPhone 5s, iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPad3, iPad4, iPad Air, iPad Air2, iPad Mini, iPad Mini Retina.
Liczba jednoczesnych użytkowników gry Jeden zestaw gry umożliwia pracę uczniów zarówno w jedno jak i kilkuosobowym zespole.