Monitor interaktywny SMART MX275

Producent: Smart Technologies

Produkt jest niedostępny

Opis produktu Monitor interaktywny SMART MX275

Podstawowy monitor o przekątnej 75 cali. Stworzony specjalnie do wykorzystania w szkołach. Doskonały do wykorzystania z dołączonym oprogramowaniem lub jako urządzenie autonomiczne.

 

Model SBID-MX275
Podstawowe parametry 75 cali
4K
Rozszerzone funkcje autonomiczne
SMART Learning Suite
Wielkość ekranu przekątna 75 cali
Proporcje monitora 16:9.
Waga 60 kg
Jasność 350 cd/m2
Rozdzielczość 4K UHD
Kontrast 1.600:1
Kąt widzenia 178 stopni
Czas reakcji matrycy maksimum 8 ms
Matryca LCD z podświetleniem LED
Wbudowane głośniki o łącznej mocy 10W
Wbudowany komputer IQ
system operacyjny Android,
gniazda: HDMI 1.4 out, USB 3.0 Type-A (×2), RJ45,
komunikacja bezprzewodowa: Bluetooth 4.1, WiFi 02.11A/B/G/N/Ac
Funkcje autonomiczne (praca bez podłączonego komputera). Przeglądarka internetowa, tryb whiteboard wraz z współdzieleniem notatek w trybie rzeczywistym (edycja notatek również przez podłączonych uczestników przez np. smartfony lub komputery), udostępnianie ekranu urządzenia przenośnego lub komputera, odtwarzacz treści interaktywnych (możliwość wysyłania wykonanych w dołączonym oprogramowaniu interaktywnym lekcji na wbudowany komputer po przez sieć).
Technologia– dotykowa podczerwień - IR
Komunikacja monitora z zewnętrznym komputerem USB
Mocowanie monitora system VESA
Gniazda podłączeniowe monitora Wejścia: VGA x 1, HDMI x3, USB typ Bx2, USB typ A x 4, stereo audio miniJack x 1, RS232 x 1.
Wyjścia: HDMI x 1, S/PDIF x 1 ,stereo audio miniJack x 1.
Standardowy pobór mocy 224W w czasie pracy
Gwarancja producenta 3 lata
Możliwość przedłużenia gwarancji.
Obsługa monitora Za pomocą załączonych pisaków lub za pomocą palca.
Na obudowie miejsce na odłożenie pisaków poniżej matrycy - pisaki utrzymywane magnetycznie.
Dołączane akcesoria 2 pisaki, uchwyt ścienny, kabel zasilający, pilot
Obsługa jednoczesnych dotknięć 10
Rozpoznawane gesty wielodotyku dotknięcie obiektu w dwóch punktach i obracanie punktów dotyku wokół środka – obracanie obiektu, dotknięcie obiektu w dwóch punktach i oddalanie lub przybliżanie punktów dotyku – zwiększanie i zmniejszanie obiektu.
Dołączane oprogramowanie interaktywne SMART Learning Suit zawierające m.in. SMART Notebook.
Dostęp do ponad 600 lekcji wykonanych w tej aplikacji na stronie tablice.net.pl