Opis produktu Monitor interaktywny SMART MX275
Podstawowy monitor o przekątnej 75 cali. Stworzony specjalnie do wykorzystania w szkołach. Doskonały do wykorzystania z dołączonym oprogramowaniem lub jako urządzenie autonomiczne.
Model |
SBID-MX275 |
Podstawowe parametry |
75 cali 4K Rozszerzone funkcje autonomiczne SMART Learning Suite |
Wielkość ekranu |
przekątna 75 cali |
Proporcje monitora |
16:9. |
Waga |
60 kg |
Jasność |
350 cd/m2 |
Rozdzielczość |
4K UHD |
Kontrast |
1.600:1 |
Kąt widzenia |
178 stopni |
Czas reakcji matrycy |
maksimum 8 ms |
Matryca |
LCD z podświetleniem LED |
Wbudowane głośniki |
o łącznej mocy 10W |
Wbudowany komputer |
IQ system operacyjny Android, gniazda: HDMI 1.4 out, USB 3.0 Type-A (×2), RJ45, komunikacja bezprzewodowa: Bluetooth 4.1, WiFi 02.11A/B/G/N/Ac |
Funkcje autonomiczne (praca bez podłączonego komputera). |
Przeglądarka internetowa, tryb whiteboard wraz z współdzieleniem notatek w trybie rzeczywistym (edycja notatek również przez podłączonych uczestników przez np. smartfony lub komputery), udostępnianie ekranu urządzenia przenośnego lub komputera, odtwarzacz treści interaktywnych (możliwość wysyłania wykonanych w dołączonym oprogramowaniu interaktywnym lekcji na wbudowany komputer po przez sieć). |
Technologia– dotykowa |
podczerwień - IR |
Komunikacja monitora z zewnętrznym komputerem |
USB |
Mocowanie monitora |
system VESA |
Gniazda podłączeniowe monitora |
Wejścia: VGA x 1, HDMI x3, USB typ Bx2, USB typ A x 4, stereo audio miniJack x 1, RS232 x 1. Wyjścia: HDMI x 1, S/PDIF x 1 ,stereo audio miniJack x 1. |
Standardowy pobór mocy |
224W w czasie pracy |
Gwarancja producenta |
3 lata Możliwość przedłużenia gwarancji. |
Obsługa monitora |
Za pomocą załączonych pisaków lub za pomocą palca. Na obudowie miejsce na odłożenie pisaków poniżej matrycy - pisaki utrzymywane magnetycznie. |
Dołączane akcesoria |
2 pisaki, uchwyt ścienny, kabel zasilający, pilot |
Obsługa jednoczesnych dotknięć |
10 |
Rozpoznawane gesty wielodotyku |
dotknięcie obiektu w dwóch punktach i obracanie punktów dotyku wokół środka – obracanie obiektu, dotknięcie obiektu w dwóch punktach i oddalanie lub przybliżanie punktów dotyku – zwiększanie i zmniejszanie obiektu. |
Dołączane oprogramowanie interaktywne |
SMART Learning Suit zawierające m.in. SMART Notebook. Dostęp do ponad 600 lekcji wykonanych w tej aplikacji na stronie tablice.net.pl |